loading...
سازوسوز
آخرین ارسال های انجمن
Yaser-Milad بازدید : 6965 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (7)


.:::  مری مری  :::.

 

Version 1

Version 2


 

کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است ، در غیر این صورت حرام بوده و پیگرد قانونی دارد

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1393/11/12 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید هنوز نتونستید آهنگی که حامد آهنگی تو کیش باهاش میرقصید رو پیداش کنید؟
پاسخ : سلام
نه ماسفانه
به نظر میرسه آهنگ و یا کلیپی در این رابطه دز فضای مجازی قرار نگرفته

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/27 و 3:34 دقیقه ارسال شده است

سلام ادمین جان اون اهنگی که من میخوام اصلا ساز تومبا نداره بلکه خواننده در قسمتی از اهنگ میگه تومبا تومبا که من در کلیپ حامد اهنگی که توی اینترنت هم هست دیدم به هرحال دستت درد نکنه که با این توضیحات ناقص دنبالش گشتی مرسی.


پاسخ : سلام ، ببخشید اگه نتونستم کمکی بکنم
به هر حال من پیگیر هستم اگه پیداش کردم حتما توی سایت قرارش میدم



این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/27 و 3:14 دقیقه ارسال شده است

مرسی عزیزم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/26 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از لطفتون از کدام قسمت دانلود کنم
پاسخ : مهسا خانوم اگه دقت کنید همون صفحه ی اول سایت
یه پست جدید اضافه کردم واسه شما به اسم
* دانلود آهنگ تومبا بندری مخصوص مراسمات *
به ادامه ی مطلب اون پست برید و اونجا یه عکس هست که نارنجیه و روش نوشته Download روش کلیک کنید،آهنگ دانلود میشه

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/26 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی از پاسخگویی شما من یک کلیپ طنز از جامد اهنگی در کیش دیدم که با اهنگ هندی میرقصید که خیلی قشنگ بود و در ان اهنگ یه قسمتی میگفت تومبا تومبا اگه این اهنگ را بگذارید بر من منت میگذارید مرسی.
پاسخ : سلام مهسا خانوم
باید به اطلاعتون برسونم
ساز کوبه ای تومبا بیشتر در مراسمات بندری استفاده میشه
طی جستوجو هایی که انجام دادم هیچ فایلی مبنی بر توضیحات شما پیدا نکردم
میتونم حدس بزنم اون آهنگ فقط مخصوص اون مراسم بوده و رکورد نشده و در فضای مجازی قرار نگرفته
اما یه آهنگ هست که طی جستوجوهام پیدا کردم ( آهنگ تومبا ) ، براتون قرار میدم دانلود کنید، امیدوارم خوشتون بیاد

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/25 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه اهنگ تومبا تومبا را بذارید.
پاسخ : سلام
بیشتر توضیح بدین
مجموعه آهنگاشو میخواید؟
تومبا که یه سازه ولی باید بدونم دقیقا شما چی میخواید

این نظر توسط نیما در تاریخ 1393/04/20 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

عالی بود باز هم برامون بزارید من عاشق هندی ام
پاسخ : سلام دوست عزیز آقا نیما چشم حتما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به کدام قسمت سایت علاقه دارید؟
    تبادل لینک

    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 2,637
  • بازدید سال : 20,749
  • بازدید کلی : 148,935
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تماس با ما
    برنامه های کاربردی

    بر اساس آخرین ورژن


    Google Chrome   


    Opera   

    Avant   

    Wyzo   

    Torch   

    Black Hawk   

    Maxthon   

    IDM   

    Accelerator    

    Winrar   

    Active File Recovery  

    Nero   

    Skype   

    Massenger   

    KMPlayer   

    QuiskTime   

    Babylon   

    Flash Player   


    F.B بعضی از خواننده ها

    جهت رفتن به صفحه ی خواننده موردنظر روی عکس خواننده کلیک کنید


    فیس بوک